Hate Sundays...

Hatar söndagar, som de flesta antar jag... Man kan aldrig slappna av. Inte okej :(

Idag har det varit en ganska chill dag, jag har gjort lite skolarbete, är snart klar dock. Större delen av dagen har ändå gått till saker jag gillar att göra. Har bland annat kollat på film, The Proposal och Män som hatar kvinnor. Älskar båda filmerna <3

Just nu sitter jag i soffan med chips, dipp och julmust.

Jag <3 Julmust


Efter Beck blir det som jag skrev i förra inlägget Fotbollskanalen. Sedan kanske lite Xbox. Det beror på hur mycket energi jag har kvar efter denna krävande dagen, haha skoja... Inte den mest krävande dagen kanske.

Imorgon kommer ni läsare förhoppningsvis få se mitt nya inköp som borde ramla ner i brevlådan :) Jag har längtat efter det länge nu.


Love you bitches xoxo

// Oboyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0