sleep tight!

detta blir sista inlägget för idag, har uppdaterat rätt så mkt idag. Det gillar ni väl?
innan jag lägger mig tänkte jag bjuda på lite matnyttigt om mig själv. Enjoy! :)

* När jag skrattar låter jag som en skata (ljudklipp finns på tuben)
* Mitt favoritband är Mötley Crue.
*Jag hatar folk som försöker bestämma över mig.
*Jag använder inte underkläder varje dag.
*Jag blir förbannad när jag inte får köttgryta till söndagsmiddag.

kött - fisk
blött - torrt
mcdonalds - burger king
sommar - vinter
tjock - smal
skata - kråka
kulting - sugga
svart - vitt
kissie - gaybloggah
dag - natt





I hope you sleep well, very well bitches! G'nite

xoxo

//Oboyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0