Desperate Housewives!

Flickan fick flera fina fiskar från faders fula fiskebåt, fast fadern fick förtås fler fina fiskar.

haha en liten rolig snutt jag kom på själv ;) mycket roande. eller vad säger ni, bitches? :)

Jag har inte gjort något vettigt sedan jag uppdaterade senaste. Har pluggat, kollat tv, och sovit en liten stund :)
Snart ska jag även ta mig en välförtjänt dusch! Kan behöva fräscha upp mig känner jag. Luktar lite svett känner jag. usch

Glöm inte bort att kolla på Desperate Housewives ikväll klockan 21.00 på kanal 5 :) Vem gillar ni bäst i serien? :)


Kommentarer
Postat av: linda

bree gillar jag mest, men gabbie är snyggast !

2011-10-10 @ 22:51:15
Postat av: Bella

Jag gillar gabbie bäst (A)

2011-11-14 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0