Jag hatar...

Jag hatar:

  • Människor som blockerar hela trottoaren och går jätte sakta.
  • De som går före i kön.
  • De som pratar högt på bio.
  • Lärare som pratar i flera timmar.
  • När stiftet går av på pennan.
  • När man är sugen på något gott men inte har något hemma.
  • Människor som tror att de vet allt om allt.
  • När någon avbryter en när man pratar.
  • När okända addarmig på Facebook.
  • När man sätter sig i soffan och inser att fjärrkontrollen ligger för långt bort.
  • När någon sätter sig brevid mig på bussen fast den är nästan tom.
  • Röten frukt.

Det får bli ett kort inlägg nu, jag bloggar mer senare. Nu är det dags för mat!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0