Söndag

Nu är det söndag igen... Det känns som att det alltid är söndag ju!? Varför kan det inte alltid vara fredag eller lördag för? Det är ju de bästa dagarna :)

Vad ska jag göra imorgon då? Jag ska väl till skolan en stund tror jag, inte för att jag behöver men... Sedan blir det lite mer julklappshopping. Jag hann inte riktigt klart idag. Det är svårt att köpa julklappar så jag blir nog inte klar imorgon heller.

Just nu kollar jag på Beck. Jag har ju självklart sett den förut men det finns inte mycket annat att göra ändå. Efter Beck är det fotbollskanalen. Det ska jag absolut kolla på. Bästa laget Fc Barcelona leder just nu med 3-0 så det ser ut att bli en bra avslutning på veckan ändå.

Jag kan inte fatta att det är knappt två veckor kvar till Julafton?! Vart har året tagit vägen? Helt sjukt ju!


Take care, xoxo

Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ah korv är fan inte gott alltså!! ^^

2010-12-12 @ 22:25:02
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ah korv är fan inte gott alltså!! ^^

2010-12-12 @ 22:25:02
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0