Im In Love With Myself!

Har varit en helt okej dag idag, i alla fall de senaste timmarna (läs tidigare inlägg så kanske ni förstår vad jag menar) ;).

Borde egentligen plugga just nu men vem bryr sig, inte jag i alla fall. Jag är så bra i skolan så jag behöver liksom inte plugga, jag är verkligen en ren naturbegåvning. Har såklart MVG i alla ämnen. Inte så svårt för mig men... Föddes med extremt bra gener verkligen. Jag är i princip bäst på allt jag gör, utan att jag ens behöver försöka. It´s great to be me, bitches! You will never know what that feels like! Mohaha.

Skola imorgon såklart... NOT!!! Haha, jag skiter i att gå dit imorgon. Kan ju redan allt vi ska göra så det är lika bra! Har inte varit i skolan på två veckor, but I have earned it!

I know you love ME as much as I do!!!


XOXO LOVE YOU BITCHES!

//Oboyyy - I´m not a fucking toy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-12-07 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0