Svart eller Vitt?

Jag tänkte göra en lista med lite information om mig själv som kan vara kul att läsa :)


Enjoy:


Svart - Vitt
Beck - Wallander
Choklad - Lakrits
Cola - Fanta
Dag - Natt
Ris
- Pasta
Dator - Tv
Sommar - Vinter
Iphone - Android
Keps - Mössa
Julafton - Födelsedag
Äpple - Banan
Jobb - Skola
Prov - Hemtenta
Rik - Fattig

Haha, hörde nyss på Beck filmen:

Grannen: Jag ska flytta!
Beck: Jag kommer verkligen sakna dig!
De pratar vidare en stund!
Beck: Vart ska du flytta?
Grannen: En trappa ner!!!
Båda skrattar!
Grannen: Martin, ska du ha en stänkare?

Haha så underbart!!! Grannen är ju bara för skön alltså :)


Xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grannen <3

2010-12-12 @ 23:24:34
Postat av: älgen brun

älskar kommentaren över. nästan så att man inte tror att den är fejk! :)

2010-12-12 @ 23:33:30
URL: http://brun bajsarn.
Postat av: Ida

Jag såg det också! Skitkul!:)

2010-12-13 @ 19:00:04
Postat av: Anonym

sv: ja eller hur!? :)

2010-12-13 @ 19:04:52
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0