tråkigt!

Jaha, vad ska man göra nu då? Känns inte som att det är något bra på tv, som vanligt då... Jag orkar bara inte plugga mer nu och jag är inte trött eftersom att jag sov förut. Jag får fundera lite, hoppas jag kommer på något trevligt :) Någon som har förslag till mig? :)

 

Om jag inte kommer på något snart får jag väl lägga mig i soffan och titta på någon film. Ähh, jag orkar inte tänka mer nu, det får fan bli film ;) Då ska jag bara komma på vilken?! Jag älskar beslutsångest alltså... NOT!!!

Vad gör alla andra ikväll då? Något roligt?

Nu måste jag välja en film :) Bloggar mer senare. Bye

xoxo


Kommentarer
Postat av: Honi

Känner igen den där beslutsångesten.. Hmm ska jag se serie eller film, isf vilken serie eller vilken film.. Hmm. Ska jag äta smörgås till.. eller kanske lite flingor.. :p Tar hundra år att bestämma sig.

2010-12-14 @ 23:40:54
URL: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0